петък, 25 март 2011 г.

Изповед


 118.


Душата си пред Вас, днес ще разголя,
какво таи се в нея, аз ще Ви покажа,
но Вий не ме съдете строго, моля,
дори и да не Ви се нрави туй което кажа.
Бях женен, но отново пак съм сам,
обичах, ала бях предаден от съдбата,
сега съм влюбен и горя със плам,
видение красиво ми превзе душата.
И денонощно в мойте мисли властва,
изпълва мойте дни и дълги нощи,
да кажа ли за чувството, що в мен нараства,
това не се решавам аз, все още.

И моля се, решението вярно да открия,
дали тез мои чувства, аз да му разкрия.

           06.01.2011 г..

140.


За любовта си дума ще отворя,
мнозина биха я осъдили в тоз час,
уви, не съм готов със Вас да споря
и не желая да се оправдавам аз.
Че влюбен съм – това е ясно вече,
ала в кого – не ще узнаете това.
Във мислите си съм от тук далече,
нашепвам тихо аз най-нежните слова.
И там обичат ме, тъй както аз обичам
и помен няма там от страх и свян,
и клетвите любовни сам изричам,
ако реалност станат, ще е сбъднат блян.

А таз любов, дали възможна е – не зная,
ала надявам се, един ден да узная.

          24.03.2011 г..

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...