понеделник, 18 юли 2011 г.

Паднали величия

        

         Преди няколко дни ми се наложи да ходя до София. Да си призная, никак не обичам да пътувам в това направление, а и не бях ходил отдавна. Но се налагаше и потеглих. "Магистралата" беше по-зле от колкото очаквах, а и пътувах по обяд, тъй че и жегата ми дойде в повече ( в това число и на старото ми возило ). Но по пътя настигнах един камион с много интересен товар.




























          Така и не ми стана ясно, защо аджеба пътува към София, а не към Димитровград! Та нали там си имат музей на " Падналите величия" ? 



         Стар паметник, натоварен на стар камион, отправил се в неизвестна посока с неизвестна цел.
         Съдбата на "Падналите величия" !!!


p.s. Снимките не са много добри, но ги правих в движение от колата! ;)

9 коментара:

  1. В нашата измислена държава,изобщо няма да се учудя,ако този,който го кара си го е откраднал!Наскоро откраднаха багера на един съсед...така че...куче влачи рейс!Поздрави и успешна седмица:)

    ОтговорИзтриване
  2. При другите паднали величия на жълтите павета... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Всичко е възможно като вариант:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Извинете ме за закъснението , но тези дни съм малко липсващ! :)

    Катерина, добре дошла! :) Не знам дали го е откраднал, но е възможно.

    Доди, ми нямали да им станат много на жълтите павета? То и така си е пренаселено там! ;)

    Цвети, не изключвам и варианта - претопяване! ;)

    Поздрави на всички и приятен остатък от седмицата! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Маг, трябваше да питаш кое е падналото величие ;)
    Снимките са чудни :)
    Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  6. Quos, от снимките не си личи, но май беше Георги Димитров! :) Поне по "стойката" и "прическата" приличаше на него, а и щеше да е странно да спра камиона на магистралата и да питам! :)))
    Благодаря, но трудно ще докарам качеството на твоите снимки! :)
    Поздрави и приятен ден! :)
    Миро

    ОтговорИзтриване
  7. Маг, понякога качеството е последното нещо което гледаш в една снимка ;)
    Приятен и на теб :)

    ОтговорИзтриване
  8. Когато четох поста ти и аз не знаех за какво става дума, но вчера, или онзи ден по новините споменаха, че в София през септември ще отваря врати музей на тоталитаризма. :)

    ОтговорИзтриване
  9. Ирена, благодаря за разяснението! ;)
    Е сега вече не е чудно, защо паметника пътуваше в тази посока! ;)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...